VAD ÄR DET SOM HÄNDER?

Alltså vad är det med mig? Jag har verkligen typ gått in i en depression, jag sjunker bara ljupare och ljupare. Den där j*vla filmen vände mitt liv upp och ner tror jag. Om det ens beror på det, jag vet faktiskt inte. 

Godmorgon föresten.. hur har eran natt varit?
Min har varit förj*vlig kan jag säga, har knappt sovit, bara legat o kollat i taket, mått kasst och typ tänkt tänkt tänkt. Klart att jag har sovit men verkligen inte mycket så idag vaknar man och allt är kaos. uusch, världens hemskaste dag, som jag trodde var igår, men nej. mitt hår se hemskt ut, mitt smink är bara kaos, mitt ansikte är helt tjockt och när fyy. Utslag på benen, ont överallt, ögon, tån, rygg, mage, hals... SERIÖST.
Ska låta er må bra och inte komma med mina klagomål men det är min blogg så jag var lite tvungen att få ur mig en liten del av mitt helvette.... ledsen.

Hoppas ni har fått en bättre start på dagen! 
Ska kämpa mig igenom skolan idag och sedan... nä döööö.

image description
GE miiig, soffa + onepiece HELA dagen Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0