SVAR PÅ KOMMENTAR!

Issa den nyfikne ([email protected]) om BOX:
Vart ligger det där du tränar? Och vad kostar ett gymkort där? :D Jag vill också!

SVAR: Där jag oftast tränar så ligger anläggningen i kortedala men om jag tränar med mamma så tränar vi på Turion och det ligger ungefär vid Liseberg men på andra sidan motorvägen, man kan åka 60-bussen dit. Jag har ett årskort för ungdomar det kostar 2600 kronor tror jag + 100 kronor i medlemsavgift när man köper det. Ett klippkort på 10 gånger kostar 800 kronor + medlemsavgift. Och enkelträningar kostar 100 kronor styck. 
Ni får själva räkna ut om ni tjänar på att köpa kort och vilket osv. Jag tjänar i alla fall mycket på att köpa årskort då jag tränar ca 2 ggr eller mer i veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0