NÅGOT NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG...


Jag har ett ärr på handleden på höger hand, det kommer från när vi totalt misslyckades med raketerna på nyår 2009-2010. 
Vi hade en så kallad "tårta" med åtta stycken raketer i, när vi tände på gick det som det skulle men efter att första raketen flugit upp och smällt välte lådan och på grund av trycket snurrade den runt runt, den började skjuta iväg raketer åt alla håll, den första smällde på grannens bil, den andra i vårt fönster, den tredje rätt upp i skogen bakom huset. I all panik sprang alla och gömde sig (det kändes på riktigt som vi blev bombade!) men jag vart helt chockad och stod bara stilla, det kommer en raket mot mig och i sista sekunden reagerar jag och böjer mig med ansiktet neråt. Raketen smällde av och jag tror jag blev döv för en stund. Men sedan, ni vet det där som gör själva raketen på himlen, färgen lixom. Det är som små "eldbollar" som regnar efter smällen och alla dessa "eldbollar" regnade över mig alla landade på min jacka och brände hål men en liten jävel lyckades smita ner i min jackärm och brände sönder min handled... fick ett sjukt äckligt köttsår där i några veckor men annars var det väl lugnt.

HAHAHA GASHHH vilken historia det blev om ett ärr!! herre, jaja nu vet ni i alla fall.
CaReFaCe

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0