NÅGOT NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG...






Ni vet att man kan få såntdär nageltrång eller vad det heter? jag vet inte alls vad det är men det känns lite som att det är typ att nageln inte får plats på den "ytan" som den har att vara på. Förstår ni? Att det typ behöver mer plats. Jag vet inte men tänk er det i alla fall. 

Hur som helst, på morgonen efter att jag har sminkat mig osv så måste jag tvätta mina händer med kallt vatten, verkligen iskallt vatten. Annars känns det som att mina händer inte får plats i skinnet typ? alltså visst låter det sjukt? men det är sant! Det är jättehemskt om jag glömmer det innan skolan, bussresan till skolan är hemsk, typ plågas i händerna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0