MORGONPIGG?!?

Hejhopp!
Jösses vad jag var pigg på morgonen idag? Jag var uppe halv sex hoppade in i duschen, tog varldens goaste varma dusch, klädde på mig, åt frukost, och nu sitter jag här, helt pigg? Klockan är kvart i sju? HAHA vart tog vettet i mig vägen? :o 

Jaja, det kan ju alltid vara bra. Hursomhelst, idag blir det skola till halv fyra, som vanligt -.- Sedan hade jag tänkt åka till kyrkan och hämta mina pengar men det blir nog på fredag istället eftersom ingen är där idag.
Så då får det bli att skriva på uppsattsen i spanska istället, två-tre sidor som ska vara klart på söndag! Vad säger ni, jag säger kaos, kan ju faktiskt inte flytande spanska?
Ha en toppendag nu brooosh (HAHAHA) jag ska försöka till det!!


happy ever after.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0