ME MYSELF AND I

Alltså jag orkar inte med mig själv! Hade någon orkat vara jag, tror fan inte det.
Idag har jag varit helt borta och hur bäng som helst. 

1. jag slog huvudet rätt i en fönsterruta för jag inte såg den, idiot.
2. Jag skulle platta håret och så brände jag mig på plattången och tänker "hurfan kunde jag vara så dum och sätta den däremot, klart att jag bränner mig, vad tänker jag med egentligen?" vad gör jag då JO exakt samma sak igen, ÄNDÅ!! idiot.
3. Jag har kliat upp mina utslag på ryggen, armarna, benen och händerna. På en och samma dag, idiot.
4. Jag skar mig på benet när jag rakade benen, så j***vla typiskt, det slutar ju inte blöda på typ tre dagar, idiot.

Fattar ni hur jag inte orkar med mig själv? ååh. Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0