LAST NIGHT IN BIG TOWN

Hej!
Har duschat och fräschat upp mig in för kvällen nu, vi ska äta middag med massor av folk och ha lite "lördags"kalas"" med allt å alla.
Har gått i stan hela dagen och blivit ytterligare lite mer kär i stockholm, asså waah. OM jag flyttar blir det hit (alltså om jag inte flyttar från Sverige då!) Har typ drömt om hur jag ska bo osv hela dagen...

Men ja Stockholm är så mycket större än Göteborg och alla människor är typ glada hela tiden, affärerna har MYCKET bättre utbud, är större också. Och typ alla killar har stil och hur snygga. I göteborg är det fullt med killar som är jätteosköna och inte alls har stil och ändå tror dom att dom har hur mycket luft som helst, usch vad jag hatar sånna människor!! living the dream now!!!

Puss&Kram


tummen UPP för huvudstaden.

Kommentarer
Postat av: issa

håller med dig om det med killarna!

2011-11-05 @ 19:09:32
URL: http://issahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0