KÄNNS SOM EN EVIGHET?

Hej!
Ojojoj, verkligen verkligen bad Girl here. Såhär dålig uppdatering får man inte komma med "/ verkligen ledsen bebisar. Men alltså igår hade jag häcken full, var ju barnvakt osv direkt när jag kom hem åkte jag till Lina och såg skräckis med henne Issa Gustav o Rasmus. Vi gjorde natchos med ost och guakamole, mums!

Idag har jag också suttit barnvakt, fast med Milla och åt mina egna syskon. Vi var en sväng på Kviberg o spelade fotboll sedan var vi hemma, åt mat, städade, diskade osv osv. Nyss var jag och tränade och det var svinkul!! :D Fick dock massa utslag "/ så nu kliar det jättemycket och jag är prickig, IGEN. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0