KAAAOOOS I MIN PLANERING!

Okej jag vet inte riktigt vad som händer nu?! Egentligen skulle jag ta bussen halvtolv och kolla på en Zon-lagsmatch men nu var den tjugo över två istället... Och jaa jag kan kolla på den även om det är då MEN jag ska på klubbfest ikväll och eftersom jag är med och fixar så måste jag vara där fyra, tre timmar innan den börjar...

Men eftersom jag har lovat att kolla på matchen så ska jag nog kanske göra det i alla fall, och då får jag gå festfixad till matchen och åka direkt därifrån till festen, jag tror mamma hämtar upp mig i partille kanske? 
ooh fan jag måste förbi Allum också och köpa ett par svarta skor, antingen knyt eller ballerina... jag måste nämligen ha svarta skor på praoen nästa vecka men jag har bara massa svarta skor som är tjocka, typ boots och sånt... men det lär gå snabbt, ska bara ha någon billig skit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0