GYMNASTIK

Jahopp då var det måndag morgon igen, vilket betyder gympa-.- usch. Fast det är i och för sig ganska bra för då vaknar man till asmycket! Haha dock är jag inte med idag för jag har ont i halsen. döö. på riktigt jag orkar inte med någonting, typ skola och massa skit, seriöst ge mig lov! Så fruktansvärt skoltrött. 
Känns som hela våran klass är det för det är massa borta hela hela tiden, hihi. 

Sitter hur som helst och kollar på hur duktiga mina kompisar är som kör styrkepass, gulliga. Vi har SO nästa lektion OCH matte innan lunchen, tror jag kommer svälta innan dess, glömde äta frukost i morse... smart brud. jaja, nu svamlar jag bara! Puss o Kram.


(detta skulle kommit upp för ungefär 7 timmar sedan! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0