GYMNASIEVAL

Som säkert de flesta av er vet kretsar väldigt mycket runt gymnasieval osv vid denna tiden på året. Vissa av er är säkert mitt uppe i det också, ska välja linjer, gymnasie, hela framtiden osv..

I somras var jag väldigt säker på vad jag ville bli och vad jag ville gå för linje osv, men jag hade ingen aning om vilket gymnasie. Nu efter att ha varit på mässan osv känner jag att jag fått hjälp till att välja ut några olika gymnasier. Men nu helt plötsligt har jag blivit jätteosäker på linjer osv och jag har blivit sugen på massor med andra jobb osv i framtiden. Förut var jag säker på att jag ville gå Samhäll, nu kanske jag vill gå Handel, beteende eller kanske till och med Ekonomi? okej kanske inte riktigt det sista men ändå! Jag är verkligen helt förvirrad!
hursom, sitter och kollar runt lite på hemsidor nu osv och öppethustider. 

Någon som har lite tips?




Kommentarer
Postat av: Issa

Gå ekonomi - affärsprofilen på hvittfeldska! Då är det liksom lite blandat mellan ekonomi och handel! Följ med mig på öppet hus! :D

2011-11-16 @ 11:38:23
URL: http://issahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0