GODMORGON!

Ååh vad underbart det var att vakna idag. När klockan var ungefär halv tio känner jag hur det är någon som klappar på min kind, så öppnar jag ögon och så är det världens finaste lilla unge där och tittar på mig med sina stora hundögon! Alltså det är underbart att vakna så, och sen kryper hon upp i sängen och ner under täcket och gosar sig, det var verkligen hur mysigt som helst och då har man heller ingenting emot att gå upp!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig. Känner mig alltid så aa jag vet inte... men inte fräsch i alla fall när jag vaknar på typ lördagar? I don't know why.. ?
Uppdaterar er när jag är fresch and done!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0