FREDAG!

Haha undra om det där är ordet jag lever för? Känns så underbart och vakna och tänka Fredag. Även om man inte har något bestämt så är det ändå det bästa på hela veckan!

Men idag har jag bestämt massor, ska först då till skolan... Sedan förbi allum snabbt med Mimmi, Milla & Jossan (har tröttnat så sjukt mycket på det stället va!:o) Sedan hem till Mimmi, göra klart spanskan.. vidare till kyrkan hämta ut pengar och sen blir det mysiskväll med bästa tjejerna hos Mimmi, big like!
Så nu måste jag packa massor med saker som jag ska ha med mig, har ingen stor bra väska så det kommer typ bli två väskor... jippi? ;) haha, nej men det ska nog gå ska ni se.
Vi hörs efter första lektionen......ingen kommentar.


åh önska jag hade tagit fram denna jackan, det är pissväder ute så jag kommer ju fan frys ijhäl och bli jätteblöt... regn, kallt, svart och så blåser det in i h*lvette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0