ett hur gulligt som helst blogginlägg av en av sofies bästavän johanna




hej alla, det är johanna högfeldt här som bloggar. för er som inte vet vem jag är så är jag sofies kompis och vi lärde känna varandra i utbynäs när jag började där för ett år sen ungefär. då snckade vi inte så mycket utan blev vänner efter sommaren och det är jag väldigt glad för!! för sofie är..
en underbar person!
du kom precis i perfekt tid och gör allt så glatt. när du bryr sig om en som ingen annan, eller gör så sjukt roliga saker, kan snacka om allt med dig mm.! Däremot måste du lita på mig mer, tänk när  jag sa att det va nåt i busken i stog framför och du trodde mig inte! fast jag sa att det prasslade, men tji fick du och jädrar va rädda vi blev när huvudet stack ut!! och vad gjorde jag, hoppade på dig och typ kramade dig för att jag blev så rädd och det gjorde jag för att med dig känner man sig trygg (förutom när vi åkte vår busstur och va vilsna duvetvar).
underbar är du sofie och jag hoppas vi ska göra massa saker tillsammans under åren!
du är bäst!


love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0