DU ÄR GULD VÄRD

ord som går rakt in i hjärtat och får tårarna att trilla ner för kinderna, vackra ord som kommer från den mest underbara personen i världen. Ord som är meningen att de ska beskriva mig, från dig till mig. 
Jag kommer aldrig kunna gottgöra denna killen, endast genom att bara finnas är han mer än guld värd. Aldrig någonsin kommer jag sluta älska honom, han förtjänar verkligen det bästa. Jag finner inga ord som kan beskriva dig tillräckligt, du får försöka rota bland mina tankar om du vill veta, men jag tror ändå aldrig du kommer förstå, förstå hur mycket du betyder för mig. 
Din text om mig betyder så fruktansvärt mycket och detta kommer jag kunna leva på för all framtid, kan bara säga det samma om dig, min älskade vän, Eric Klang.

http://www.nattstad.se/ericklang
klicka på länken, det är ett måste.


bild från ett årsedan... älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0