DO YOU KNOW THAT I LOVE YOU?



Sitter i hamnen nu, vattnet är helt blankt och klart och solen är på väg ner, det är alldeles lagom kallt och tyst och lugnt.
Det ÄR verkligen jättefint, men jag kan typ inte koncentrera mig, det är inte så mycket jag ska koncentrera mig på, bara sitta, titta & vänta men det går inte. Jag mår inte bra, jag vet inte vad det är och inte varför jag mår inte bra bara. Jag skulle vilja skölja mig med iskallt vatten och få en smäll i ansiktet eller bara stänga in mig o ett kolsvart rum. Nej jag vet inte, men jag måste vakna till, känns som jag inte är närvarande?
Okej som om någon skulle bry sig? Hoppas ni mår bättre, hörs imorgon eller när jag slutat!
Puss...


Kommentarer
Postat av: issa

Åh, jag tror jag fattar vad du menar! Finns om du behöver mig Sofie!

2011-11-15 @ 20:11:14
URL: http://issahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0