DAGS ATT KOMMA I FORM IGEN.

Är himla taggad på att komma i form igen, få lite bra kondition och kanske lite muskler... Jag är ju klenare än en nyfödd bebis, okej SKOJJA men det är inte långt ifrån sant alltså! Kan ju inte komma och säga att jag ska bli vältränad o få snygg kropp för det kommer aldrig hända, men fan lite muskler ska jag ha! ;)

Så idag fick jag kort på friskis av mamma, haha vet att det kanske inte är värsta ungdomsstället, men just drf ville jag ha kort där, jag HATAR att gymma osv när massa ungodmar eller människor jag känner kollar på.. och hur stor är risken att någon sån kommer till friskis, typ minimal? jag menar ALLA går ju på sportlife i partille, right? men inte jag :D 

Är ni btw sugna att hänga på någon dag, hör av er ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0