BREAKING DAWN!

Hämtade ut biljetterna till bion i fredags och imorgon smäller det!! Ska gå klockan tolv med Camilla!! lääängtar!!!!! :D

MEN har typ väärldens förväntningar av filmen eftersom boken är så sjuukt bra och om man jämför med de andra böckerna så borde denna filmen slå de andra med häääästlängder... så jag är typ jätterädd för att jag ska bli jättebesviken. uuh och Taylor, DÖDA mig jag kommer vara asdepp efter filmen, blir typ alltid det efter twilight för det är slut och man vill bara ha mer mer mer.... ohhmay -.-

OCH så är det ju bara del 1 fatta att man inte kommer få se HELA "boken" så bah oj slut och så måste man vänta på nästa, usch vad jobbigt. Ni förstår inte, och är det som boken kommer jag fucking gråta mig igenom filmen. Ååh det kommer bli asajobbigt. Nej nu får jag fan sluta, har ju inte ens sett filmen än, tänk om den suger. nejnejnej, då kommer jag gråta bara därför. Okej LUGN. Andaas. in och ut... fml lml fmf lml. Jag vet inte. 

VI får helt enkelt se imorgon, hoppas ni inte dog efter halva texten p.g.a mina idiotiska jag vet inte vad. KKram på er sötisar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0