BOTOXLÄPPAR HEY HEY BOTOXLÄPPAR...


Godmorgon!
Vaknade klockan sex och kände hur något var totalt fel.. jag gick upp o kollade mig i spegeln och hej botoxläppar!! Jag fick typ panik o bah vafan händer?!? Alltså utan att överdriva var det typ Kissie-läppar! Hur stora som helst, jag kunde inte prata o inte äta el. dricka osv. Väldigt obehagligt! Har tagit medicin nu, mamma ville åka till akuten men jag orkade inte ;)
Hoppas det går ner innan jag ska till bussen bara ... :p

Idag har jag matteprov och utvecklingssamtal.. kan det bli mycket bättre?? 
Förhoppningsvis går båda delar bra, känner mig ändå rätt säker... men det skulle kunna vart bättre. Och utvecklingssamtalet går ju som det går, eller?
Puss & Kram!


ungeär i klass med detta... lite större underläpp bara o lite skevare ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Botox är ett nervgift som får musklerna att sluta spänna sig, det är inte botox man har i läpparna utan det är silikon är du helt efterbliven eller hade du inte lärt dig sånt

2011-11-11 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0