ÅTERHÄMTAT MIG NU.

Har återhämtat mig nu, efter filmen. I alla fall så gott som det går, kommer nog aldrig bli den samma, HAHA skoja-.-

Har tränat lite i alla fall nu på kvällen, har typ aldrig svettats så mycket som jag gjorde, uusch :(( hatar att träna fotboll inne!! OCH så kan jag ju berätta att jag på något vänster har slått av hela min tånagel, gör galet ont, inte så bekvämt att springa med fotbollsskor på, men det gick!
Har varit pinsamt klumpig denna helgen, har gjort på mycket efterblivna saker så jag orkar inte ens tänka på de, haha dock har mina vänner fått sig några goa skratt... det är alltid lika bra att bjuda på sig själv när man ändå inte kan göra något bättre... ;)
kramiiisar!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0