ÄNTLIGEN HEMMA!

God kväll!
Oj oj vad trött jag är nu, det har verkligen varit en kaos kväll!
Det kändes som att jag verkligen jobbade och att jag jobbat där länge, det var jättemycket folk och jag och Louise var ensamma servitriser som skulle ta beställningar, servera, ta betalt, duka av, duka nytt + stå i baren osv. Hade inte jag vart där som prao hade Louise nog svimmat, det påpekade hon också;) så jag kände mig jätteduktig faktiskt!

Men jobbigt är det, det märker man dock först när man sätter sig ner hemma. Då känner man hur trött man är, hur slut man är i fingrar o armar och värst är hur ont fötterna o benen gör efter att man har jobbat utan att sitta i 6-7 timmar. KAOOS.
Så nu finns det bara en sak till att säga, GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0