usch, pissdag!


ååh, usch!

Har verkligen ångest över denna dagen. När jag kom hem efter skolan han jag äta en macka och sedan bar det av mot vårdcentralen. Kom dit FEM och kom hem NIO. Kul va ? nej.

de första 20 minutrarna hade jag i alla fall trevligt, då var bästis Eric där! :D
Men stackarn hade klämt fingret under en longboard och blivit av med hela nageln :(( ajj!

Hursom, jag var där för att jag aldrig blir frisk från min förskylning och att jag typ andas jättetungt pga av astma och blah blah -.-



Nu känner jag mig verkligen som något sjukt problembarn, har massa mediciner :s



denna ska jag ta varje dag, morgon kväll 2 ggr


denna ska jag ta varje kväll, det är en "tuggtablett" scaryy


och dessa ska jag ta morgon och kväll 1 st.


+++++ min andra medicin jag måste ta varje gång vid träningen.
Jobbigt, kommer typ glömma HELA tiden -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0