taaaaack alla för igår!


Ville bara börja med att tacka alla för en grym kväll igår! Ni gjorde det så bra det kan bli bästa er, ni vet vilka ni är :) Tack för alla fina saker, grillning, mys osv!


Började kvällen med hjälp av Ronja att få upp alla grejer på Fjällboängar! Det var lite tungt men det gick! När vi kommit upp startade vi grillarna och grillade korven, gjorde i ordning goda baguetter och åt på massa filtar, mys! Vet inte hur länge vi satt och åt och bara pratade men skulle tro det var ca 2-3 timmar! Men på den tiden hann vi få i oss rätt mycket, korv, sallad, baguett, kladdkaka, godis, chips, dricka osv. 

Senare på kvällen kom även Adam, Eric, Gustav och Nils förbi, då var vi fullt uppe i Kubb-spel, haha sött. Mitt lag förlora :( 
Hursom, sen hade vi skitmysigt allihopa tillsammans med filtar och gott! Synd bara att det var sjukligt mycket mygg, hade ingen tanke på att det skulle vara massor med myggor :o jaja, sen kom Tor och Cornellie också och jaao. 
Seeen drog jag, Ronja, Cornellie, Tor & Lovisa hem till Ronja och kollade på någon film och åt om så möjligt ännu mera godis! När filmen var slut begav jag mig hemåt, dödstrött! Haha fick åka på Hannes sparkcykel hem som Lovisa hade släpat med sig till Ronja, kände mig helt mobbad när jag åkte runt på en sparkcykel typ mitt i natten HELT ensam ;)


Me on my way!

my babe





mimmi försöker dricka ?






Haha, vår feeta bebis! Synd bara att Någon tog näsan :(






















tha gaang! haha dom sjöng för mig allihopa, sött huh ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0