Studiedag, dagen i bilder.

Väcktes av Max i morse gick och mötte honom utanför Eric och stannade där medans Eric vaknade och Duschade. Sedan drog vi hem till mig, Lina kom också. Jag duschade, Eric åt frukost o.s.v.

Sedan mötte vi Rasmus och drog till Pizzerian. Jag och Lina delade på 1 pizza och jag åt en pizza-slize (1 åttondel) sedan vart jag mätt, idiotiskt :s

Senare drog vi in till stan, gick runt i fler flera timmar utan att hitta något, lurade med mig folket till något jävla industriområde och jag vet inte vad. Vi var i alla fall rätt ute på fel ställe om man säger så! Hittade en klänning i alla fall ca fem timmar efter vi kommit till stan, då hade Max och Eric åkt hem! Innan jag och Lina drog hem tog vi en fika!

















Träffade även Mimmi och Milla i stan.
Och har tyvärr inga bilder på Lina för hon fotade själv hela tiden.....
OCH bussresan hem var förfärlig! Hade huvudvärk och busschuffören var hel körd, han stannade hela tiden och gick ut för att kolla något på bussen, jag räknade han gjorde det 7 ggr från stan till mig. + det luktade spya så jag mådde illa och när jag kom fram var jag tvungen att sätta mig ner när jag gått av bussen för jag var helt yr och mådde piss!


Kommentarer
Postat av: lina

A, fast det fanns ju en bild på mig... xd

2011-05-17 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0