sjukt onödigt tidsfördriv, orkar ni läsa båda ?



visste ni detta om mig ELLER ?

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
nej verkligen inte!

2. vara seriös än rolig ? – haha nej!

3. dricka röd eller grön mjölk ? - röd
4. brinna upp eller drunkna ? - hellst inget.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? pääronen;)

- RANDOM SHIT
1. sol eller måne ? – sol
2. vinter eller höst ? – vinter
3. vänster eller höger ? - höger
4. soligt eller regn ? – sol
5. vaniljglass eller chokladglass ? – choklad

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? –
12.35
2. Fullständiga namn ? - Sofie Alfrida Andersson
3. Vart vill du bo ? - centralt och alltid sol
4. Hur många barn vill du ha ?- högst tre
5. Vill du gifta dig ? - ja, i grekland
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – skär och rullar
7. Har du ätit sushi ? - nej
8. Lyssnar du på nu ? - Claes som pratar skit
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - jag har inte flingorna i skåpet
10. Humör ? – uttråkad och förväntansfull OCH hungrig

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
nejj :(
2. Sjungit ? - japp!
3. Blivit kramad ? – Om jag har
4. Känt dig fånig ? – hahah omg jaa
5. Saknat någon ? - 1000 ggr om
6. Dansat galet ? – hihi mm
7. Klippt håret ? – naee
8. Gråtit ? - kanskee
9. Ljugit ? - nej!
10. Haft sex – nej, eller jo i kyrkan -.- 

 

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? –
inte det
2. Har du en hund ? - nee :((
3. Sover du helst sj eller med någon ? - Absolut MED någon.
4. Tror du på spöken ? - Ibland, 


Nämn något som gjorde dig glad igår: johns vatten..... ;)

Vad gjorde du kl 08 imorse:
SOV förfan :D

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gjorde i ordning en cappuccino och åt en godis :(

Det sista du sa högt: "Hamburgare helt klart!"

Det senaste någon sa till dig: ”Vilka blir det, nästan bara 20 st nu då”

Vad har du druckit idag: Vatten, cappuccino och mjölk.

Vad var det senaste du åt: En sjuuuuuuukt salt lakrits ;) de är sjukt goda!


Vad var det senaste du köpte: eehm, godis tror jag..... ?

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun trä dörr

Vad är det för väder hos dig nu: Molningt och blåsigt

Godaste glassmaken: fräscha fruktsorbeetglassar

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte alltid men i vissa fall, dock att man blir kär  i någons utséende men det är ju inte samma sak.

Sover du tungt: Om jag är riktigt trött, men oftast typ ja.

Drömmer du mardrömmar: aa det händer väl

Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte ?

Favoritklädsel: Just nu ? snygga byxor med en söt blus till kanske :)


Favoritlåt just nu: Satan i gatan - veronica maggio skulle jag tro...

Vad ser du om du tittar till höger: en kamera och  en liten söt lampa

Vad gör dig glad just nu: en hemmastekt hamburgare med massa grönsaker ! OCH duschen

Vad ska du göra härnäst: duscha och städa

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt!

Humör just nu: helt okej, lite för hungrig för att vara på topp ;)

Favoritgodis: saltsalt lakrits:)

Kläder just nu: tjockiströja och trosor

Sommarplaner: Sola, träffa alla världens bästa människor, familjeresor och leva livet.

Hur många kuddar sover du med: 2 eller tre

Spelar du något instrument: Nej, jag kan spela liiiiite piano om jag vill.

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska när jag vill och morgonmänniska önskar jag att jag var

Vad är viktigast för dig:
familj och vänner. K Ä R L E K

Är du kittlig: lite överallt

Stjärntecken: Tvilling

Äckligaste insekten: SPINDEEEEEEEEEL!!!!!!!!!

Längtar du mest efter just nu: sommarlov



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0