saknat mig för mycket ?

Hahaha, äntligen lite ledig tid här hemma!
Alla har åkt hem nu och jag har solat sedan dess.

Igår var vi uppe på Kviberg en stund med alla barnen och spelade fotboll och sedan tog jag en sväng till Triumfglass med dom stora tjejerna, duktiga som vi var cyklade vi fram och tillbaka. Efter en stor glass träffade jag Jonathan en snabbis också.

Väl hemma blev det god middag, kall fläskfilé med ungsbakad potatis och en stor sallad. Det godaste som finns nästan!
Sedan hade ni en myskväll med godis och film, och jag deckade klockan 11 ;)

Idag har jag varit på valhalla i nästan 3 timmar, tränat småbarnen. Sedan bar det av till kyrkan, gudstjänst med Mimmi, Jonathan, André & Felix. ASTRÅKIGT!









Några gamla bilder. Kameran har gått på semester för tillfället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0