Ojjsan tjenixen snyggingar!

haft fullt upp i typ ett dygn, så som ni säkert märkt har jag inte uppdaterat. Men kan informera lite snabbt om helgen.
I lördags sov jag till Halv Tolv! har aldrig sovit så länge typ. Men jag och Milla gjorde oss i ordning snabbt och sen åkte jag med Mamii, Papii, Amalia & Hannes på 19-årskalas till Christoffer! Jättefint på hans nya "boende" i hans lägenhet osv. Jättetrevlig personal och de andra som bodde där var hur goa som hellst!

Sen var jag på Claras Teater-uppvisning.
efter middagen drog jag till Lina, vi hyrde Pojken i Randig Pyjamas ååh Fan vad sorglig och bra och allt den var! Rekomenderas STARKT!

Hursom, sen orkade jag inte åka hem så sov hos Lina ochh tidigt idag var jag på gudstjänst i kyrkan. Träffade Mimmi, Älsklingen, Larrson, Anja, Felix, Emelie och nå fler.

Väl hemma dog jag. Sov lite kollade någon film och sov lite till ;)


Hannes, Melker, Moa, Nelly, Meja

Kikki, Christoffer och Frida


såå sjukt jädra god lunch!
blev jättemätt och den är bara nyttig!

Peeerfaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0