ögonsminkning

tänkte visa i steg hur jag sminkade mina ögon igår. Jag körde på blåa nyanser för att det inte skulle bli helt svart, men efter att jag är färdigsminkad blir det inte så blått som det ser ut från början, jag tycker INTE det är snyggt om det lyser blått :P men resultatet blir snyggt!


osminkat öga!

kajal under ögat, snåla inte! Och tänk på att inte måla hela vägen in!


MYCKET kajal på ögonlocket, fast bara närmast ögat och inte heller här hela vägen in, gör så att det där uppe och nere går ihop!


lägger på flera nyanser i ögonskugga med ljusa längst in och mörkare och mörkare utåt, skugga upp mot ögonbrynets slut.


ett lager mascara


ett till lager mascara. Fuckade up helt med mascaran igår men fixade till det rätt bra sen.....


bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0