Never Say Never

Alltså va?!?! varföör kommer inte fucking Never Say Never ut i Sverige nu?!?! Den ska komma ut den 13 maj, imorgon! men nää inte i Sverige. Fan va efterblivet detta landet ska vara, inte kommer han hit på sin turné heller. Skulle döda och göra vad som hellst för att få se honom!!!!! dööööör.


Och JA jag vet att jag inte kan stava till lonely ;)

Detta var vad jag gjorde på spanskalektionen idag...... Eric tyckte jag var så desperat så han tog kort. 
Känner själv hur desperat jag börjar bli men jaja det kan inte hjälpas, love is love, right?

Kommentarer
Postat av: Det du ;)

Man kan boka den nu på cdon.se !! Kolla på ett av mina senaste inlägg för mer info :)

2011-05-16 @ 15:36:13
URL: http://mybiebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0