min lilla dag idag!

Får väl ta och Gratta mig själv då! Idag fyller jag 15 år, grattis Sofie ;)

Familjen väckte mig i morse och sjöng med presenter och frukost! myss. Sedan mötte jag Mimmi, Lovisa & Louise och åkte till kyrkan, inte roligaste platsen att spendera sin födelsedag på men jag är illa tvungen..... :P

När gudstjänsten var slut kände jag för att typ ta det lugnt så jag åkte till Mormor & Morfar istället för att dra in till stan. Där fick jag fika och hade jättetrevligt! Råkade dock somna i soffan...... haha men Dom väckte mig halvåtta i morse och jag somnade inte JÄTTEtidigt ;)

Fick också presenter av mommo och moffa! Tack världensbästaa!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0