just precis nu.


kämpar för att komma till min varma goa säng. Känner att ALLA min krafter är slut nu. Skrikit mig hes opå maggio och uppsvingetr! så nu är min hals inte något härligt alls.


Måste bara tacka alla underbara människor som gjort mig kväll helt fkn fantastisk! ååh, Liseberg, Veronica och bästa folket, en redigt go night out!

Kom hem för inte alls längesen och har tagit mina mediciner nu igen och så jag kan inte skriva mer för mina händer skakar något fruktansvärt!? det måste bero på någon av alla mediciner tror jag faktiskt.



Ett par goa bilder från kvällen, imorgon kommer nåra videos!
Väänta håll uut ;)



Eric, Gustav & Oliver


mee, Mimmi & Nadia (a)


mina sötaste bebisar!


sötta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0