Just for you, my dear!

Tog en paus i det jag inte riktigt vet vad jag gör, känns mest som jag bara går runt och inte gör något alls.
Haha, bra va? Jag har nog egentligen massor att fixa men tiden är inte riktigt inne än ;) hihi, vad fuul jag låter!?!

Hursom, väntar på att mamii ska komma hem från stan så vi kan åka ett ärende till affären, måste inhandla lite stuff tills ikväll.
Fick just sms från Malin att hon såg mamma i stan,  så jag får väl hoppas att hon är på väg hem nu annars blir det lite tight med tiiid.


See you later babies <3





typ tre lr fyra timmar sedan jag duschade och mitt hår är fortfarande inte tort! Hur lätt är det att sköta det bra om det inte vill torka, det blir ju alltid att jag blåser det och håller på bara för man inte har tid att vänta på att det ska torka så jag kan platta osv, jag vet att det sliter på håret när man plattar och fönar och allt men vad ska jag göra?

Jag använder alltid bra hårprodukter som jag har fått rekomenderade från frisör och för min hårtyp för att det ska bli det bästa av situationen, menmen älskar inte mitt hår ändå så skitsamma, nu babblar jag ju bara :P

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0