inte som jag tänkte mig,

Haha denna dagen blev INTE som jag tänkte mig! jag har ändrat mig hela tiden, som ni kanske märkt i tidigare inlägg. Men förut då jag sa att jag skulle cykla till ica, då gick jag istället, och sen istället för att gå hem och plugga så råkade jag gå till Lina, väntade på henne och sen gick vi hem till mig. Haha och återigen sket jag i att plugga, vi kollade på film och sen missade Lina bussen så hon fick gå hem! haha eegd!
Och istället för att sätta mig och plugga så tog jag en goo dusch! 

Så nu kan man väl säga att jag är redo för att plugga ? har gjort en goo cappuccino, the narkoman is back! och så ska jag plocka fram biologiböckerna. jippii, tagga!


Råkade
också
kolla
mammas
elevers
skolböcker
naaw,
saknar
dom
faktisk
asmke!
Mina små bebisar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0