Godmorgon bloggen!

Godmorgon! det är sjukt hur bra man mår när man får vakna av sig själv. Sova ut så länge man behöver, verkligen skönt! Jag brukar ju vanligtvis inte sova så länge, kanske till nio/tio så detta var perfekt.

Hursom, jag ska göra i ordning en stor nyttig frukost till mig själv snart, jag måste nämligen äta "jättebra" idag för att jag ska har energi åt hela dagen. Det är ju fotbollsDM idag. Ååh, längtar asmycket! Är dock typ nervös ? jag har ju inte tränat fotboll på kanske snart 2 månader. Men det ska nog gå bra, det är ju ändå bara en skolgrej så det är lugnt. 

Tror jag hinner blogga lite till innan jag ska gå, det är ju ändå en och en halv timma kvar tills bussen går! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0