gammal goding i repris

ÄNTLIGEN hemma från stan! det tog ett tag, speciellt att komma hem! Efter ett herrans massa vel köpte jag i alla fall ett par skor, jag tyckte dem var väldigt snygga, ville dock ha ett annat par men de fanns inte i min storlek så det fick bli dessa. visar senare! hittade också ett par springbyxor.

Nu blir det middag + film. Ska se High school musical 1, ååh så längesen. Minns förr, tror det var 3 eller 4 årsedan när jag och mimmi var helt galna i high school musical, såg alla filmer, kunde dem utantill, kunde alla låtar, alla danser och omg det var sjukt! haha. aja, det var i alla fall ett tag sedan nu så det ska bli lite roligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0