fresch litle moi.

Men goddag alla underbara!
Kom på att jag inte har blogg"pratat" något idag. Har inte ens kollat på min mobil fram tills klockan halvtvå! konstig jag är va :p hihi.
Jag vaknade vid nio ungefär, lagom tid! frukosten var framdukad och det var bara att äta och njuta av lördag! Kusinerna kom ju igårkväll, det har jag inte sagt tror jag. Ett tag efter frukosten gick vi upp på bergsjövallen och spelade lite fotboll, morbror, pappa, syster, bror, kusin, syster och jag :) då regnade det inte men nu regnar det :((

Väl hemma igen har vi myst och ätit hamburgare :D Nu är jag precis klar i duschen, fräsch och ren! klätt på mig nu också, kanske visar outfit senare. Soloong sweeties!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0