FML. Fuck My Life. fuck my life. FUCK MY LIFE.



Åter igen fortsätter jag denna dag med FML, jag orkar seriöst inte med mig själv längre. Jag blir ju aldrig frisk, jag har tränat en gång på kanske snart två månader, ni förstår inte. jag "vågar" knappt ringa min tränare längre och säga att jag inte mår bra, för det känns som jag hela tiden har nya ursäkter för att inte träna osv. Men vafan, det är det ända jag vill just nu. Blir frisk och kry så jag kan träna ordentligt. allt jag begär! snälla, skulle göra typ vad som hellst. tänk om jag nu inte får tävla heller. hur kul är det ? ååh fan alltså.
Orkar inte prata om det mer mår bara typ ännu dåligare då -.-

ska tröstäta lite så tänkte laga pannkakor, det blir väl bra? gott är det ju i alla fall.... Puss



Kommentarer
Postat av: Miss C

love the pic. FML RIGHT NOW.

2011-06-06 @ 12:05:35
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0