din j*vla h*ra

Ååh herre vad jag är trött! Orkar inte hålla mina ögon uppe länge till, men är illa tvungen alltså! Hade verkligen jättekul på fotbollsDM idag! Gött var det också att börja kvart i tolv (y) Även om inte resultatet var det bästa så hade jag grymt roligt! matcherna blev, 0-0, 0-2, 2-0. rätt bra ?

Dock måste jag klaga lite på en sak, att vissa tjejer som spelar fotboll verkar inte ens vara där för att spela ? det känns som det ända dom tänker på är hur dom ser ut, hur snygga dom måste vara när dom springer, att dom inte får smutsa ner sig, att dom inte ska få ont, att de inte kan bli svettiga osv. FAN vad jag stör mig?!?!? Vi är på en jävla fotbollsplan, man är där för att spela lixom OMG! haha till exempel idag så var det en tjej, hon fick bollen och jag jag gick upp  i ryggen på henne och tryckte bara lite lagom INTE hårt alls ? hon bah typ stanna upp helt, vände sig om och bah alltså din jävla hora! jag bah ööh ursäkta ? Ååh, det är så skrattretande, vafan fick hon luft ifrån ? vi spelar fotboll och jag gör som man ska och så får man den spydiga komentaren rätt upp i ansiktet. i d i o t .
gissa vad hon hade på sig också, sånna där tighta cykelbyxor man ska ha UNDER fotbollsshortsen, bara sånna hade hon, en T-shirt, gymnastiksskor :s, sen hade hon löshår, 1000 kg smink och KEPS. Vemfan spelar fotbollsmatch med KEPS?

ååh, snälla döda mig, detta är så patetiskt och går mig på nerverna!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0