det är sant!

Fyfan va skönt, insett att det är värt att lägga sig på kvällen.
Haha, kan inte somna direkt dock men ändå, hur värt är det att sitta vid datorn och bara klicka runt och låta tiden gå? då kan man ju lika gärna gå och lägga sig! eller hur? 

Klockan är halv tio nu och jag ska hoppa i sängen, fatta gött å somna nu (a) haha typ redan glad nu för jag vet att jag inte kommer ångra mig imorgon.
Känner ju alltig ångest på morgonen att jag inte gick och la mig i tid dagen innan, och så tänker jag varje gång, i kväll ska jag lägga mig tidigt, och så gör jag ändå inte det. . . .


Och nu svamlar jag som vanligt hur mke som hellst, vet fan inte vad jag pratar om längre, hihi somnar i datorn ;)

Nej men fan.... KÄFT nu!
aja, godnatt!


Se! Nu slösade jag 10 minuter till. . ..

Ska kanske publicera och stänga av nu då ? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0