åhnej, värsta dagen :s

Alltså vääärsta panikdagen! helt sick.

Åkte till akuten i morse, fick massor av mediciner + en spruta i magen :( Har jätteont där nu! Sen har jag gått med dessa utslag och svulnader HELA dagen, det har gått ner JÄTTEmycket i ansiktet nu, har bara utslag på kroppen och lite svullen i ansiktet nu.

På väg hem från skolan fick jag reda på att min syster hade svimmat, så mamma var med henne på akuten. Då fick jag hämta de andra småsyskonen och nu sitter jag hos lina, Jag får nämligen inte bli lämnad ensam så kune inte åka hem.

Om ett tag ska vi ta bussen så jag kan ge Hannes och Amalia mat och sen måste jag åka med Hannes till sin match för mamma måste vara med svimmarn och pappa är i Berlin :)

Seriöst jobbig dag, och Lina måste hänga med över allt bara för jag måste ha någon (förståndig) person med mig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0