Vår vår vår vinter vår

var väldigt trött och huvudvärk efter att ha suttit och skrivit länge förut så jag gick ut på en promenad. Det var verkligen jätteskönt att komma ut och vädret var sjukt gött. Jag tror det nästan var +8 grader ute, nu hoppas jag våren kommer! 
Märker inte ni att det börjar bli varmare, jag har faktiskt bytt ut min vinterjacka mot skinnjackan nu och har oftast converse eller liknande när jag är ute. 
Dock började det ju snöa för någon dag sedan när det hade varit sol och massor med plussgrader på förmiddagen, konstigt. Det växlar verkligen hela tiden just nu vår/vinter.

När jag kom hem igen så hade pappa och Amalia alla cyklar ute och jag testade min, haha nästan första gången på 1 helt år som jag cyklar, alltså känner mig lite dum. Mamma och Pappa köpte en ny ganska dyr cykel till mig och sen använde jag inte den alls . . . . måste nog cykla lite mer i sommar. 
Hursom, jag fick jätte ont i rumpan och jag cyklade typ ingenting nästa :s hehe, ovan!


haha måste täcka mitt trötta ansikte ;)

OOOsäker

sötaaan.

Håller på och fixar med lite videos som ni får se om en stund, haha gamla men aa. sex stycken tror jag det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0