Underbart,

Idag fick jag sova ut till klockan nio, jätteskönt.
Vi toppar det med att solen lös i mina ögon och det är 10+ i skuggan! FYFAN va underbart va?!?! Alltså jag får en konstig känsla att det är typ sommarlov, jag känner mig jätteavslappnad? Det är jätteskönt, då klarar jag nog av hela dagen i skolan hur bra som hellst! 

Nu ska jag fixa mig klart, jag kör på shorts idag också föresten! Men jag orkar nog inte göra en ordentlig FIx idag så det blir på med sunbrillsen och håret i en knut. 
Sedan uut i det underbara sommarvädret & bara njuuta av livet.

Ha det så jättebra idag nu, glöm inte leva livet ibland ;)


+

Min outfit idag, "kostymshorts" och tubkjol + kofta.
solbrillor och converse!

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

10+ Grader?!?! Skojar du med mig eller? Vi har -10 grader just nu. :(



Skicka hit lite värme!

2011-03-24 @ 18:18:56
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0