snabbt jobbat

Tävlingen gick jättefort ju! Jag är redan hemma och klockan är fem. Vida andra tillfällen slutar tävlingen typ sex eller sju. Snabbt jobbat!

Det gick bra för mig, lite otur att komma på fjärde plats med 2 tiondelar :( SURT. Men persade med 11 sek så jag är ändå nöjd.
Nästan direkt efter första loppet skulle jag köra igen men jag han knappt återhämta mig så var helt skakig och trött men fick köra igen 200 frisim också. Så nu är jag jättetrött och hela min kropp darrar. Det är verkligen ansträngande att skriva! haha klickar typ dubblet på varje knapp -.-

Men nu när jag är hemma tidigt hinner jag checka våran match på kviberg (y) den börjar om 10 minuter så aa får skynda mig lite grann nu. . . . .  Sedan blir det att dra hem till Mimmi och göra mig i ordning och sen till Loviisafiisa

Chaoooo grabbs

Drar en powerwalk över kviberg med grym musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0