Så jävla grymma!

Alltså jag måste bara berömma mig och mimmi i hemkunskapen!
Det kan gå åt helette och vi klantar ALLTID till det när vi håller på med något i köket. Men varenda gång så fixar vi till det på något snyggt sätt och resultatet blir grymt. 

Checka dessa va!


här steker vi en kyckling med massor av saker på.
Mimmi häller på liiite för mycket och sedan drar hon smidigt ut fläkten i mitt huvud . . . mm.


här ska vi FRÄSA bananer, dock råkade jag hälla i lite mycket smör . . . . så det blev typ koka eller fritera istället, haha herregud!


HAHAHAHA, här ska mimmi ta en tesked med buljong som jag fint har mätt upp och lagt på bänken (i teskeden!) 
Mimmi - jag tar och häller i buljongen då Sofie?
Hahaha, så ska hon ta teskeden men istället för att lyfta upp den så stöter hon till den och välter ut allt på bordet
Mimmi - Jag tar inte och häller i buljongen då Sofie . . .
Jag dör, sen ska hon med en kniv putta tillbaka allt i teskeden och så är hon så sjukt otålig så hon bara river ner allt på golvet!
Haha, alltså det kanske låter helt stört men det var så jävla kul x)


resultatet, alltså det ser väl lite knasigt ut men det var jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0