nej men förlåt mig!

OOOJ vad dålig updatering jag hade, haha har helt glömt bort. Vafan inget minne eller? :s Shiitsorry.

Nu är jag sjukt spidad och vet inte vad jag ska göra, eller jag har typ dödstrött egentligen. borde nog sova, NÄÄ jag måste vara vaken tills mamma och pappa kommer hem från Rondo. "dom är på sin julklapp idag" Myys för dom. Men aa.
Eller ifall Amalia eller Hannes vaknar så måste jag vara uppe, hehe är ju så jädra trött när jag väl somnat så då vaknar jag inte av någonting tyyp. Tänkt om jag är så när jag får egna barn :o stackars dom, typ ingen mamma på natten, nää men då kanske man typ ändrar sig när det är ens egna ungar.
MEEEEN vafan snackar jag om? Alltså, jag måste lära mig att inte svamla iväg helt utanför samtalsämnet när jag skriver, blir typ 1000 meter långa texer annars.

Nu ska jag hålla käften!
Puss.


Min älskling, haha jag typ skrattar lr nå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0