morfar

Hihi sitter och myser med Morfar, vi kollar på något program med danskar på Tevä, haha man kan ju inte annat än garva åt deras snack. Låter så sjutk fult! Förlåt mig om någon är dansk (CamillA) men det är faktiskt sant.
Jag kanske borde ta att vara lite social med honom ist, ganska tråkig känner jag mig faktiskt :P OJJ

Ska bara passa på att berätta att mitt HKK-prov idag gick väldigt braa. Jag kunde alla svar och skrev mycket och formulerade, bra motiveringar osv. Känner mig nöjd. Nu är det bara matteprovet kvar på fredag sedan är denna veckans arbete överstökat! :D såå nice. Pussssssss.

'
VS
Ååh my gadd!
SKÄMSSSSS.
första bilden är (nu dock redigerad med färg osv, heheh . .. . ) från 2009 och andra bilden från förra veckan. Men jävlar, checka skillnaden. Fyfan. Bilderna är tagna på exakt samma ställe men hjälp vilken förändring. Vilken tycker ni är bäst ? ;)
Hehe, jag vet ju vad jag tycker,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0