men neeej

Alltså jag vaknade idag ca 06.30 och så var jag lite seg så jag skulle typ blunda igen och då kände jag världens smärta i det ena ögat. Jag kunde inte blunda igen så jag gick upp och kollade. Alltså jag trodde typ det skulle vara enormt stort x) det kändes så iaf. Men det var bara lite svullet. Men jag kan inte nudda det eller blunda utan att det gör jätteont :( så idag ser jag lite mobbad ut och har bara sminkat ett öga. 

Haha kom på efteråt att jag inte behövde sminka mig alls då eftersom jag bara kan sminka ett öga :s IdIoT Men jag var så inne på att det var "synd" om mig för att jag bara kunde sminka ett öga och för att det skulle se jättekonstigt och och blah blah. sen jag bah men vafan jag kan la lika gärna skita i att sminka mig men då var det försent och jag orkar och har inte tid till att ta bort det igen. Hihihi
Jag blir dagens mobboffer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0