MEN FÖR I HELVETTE!!!!

FAAAN nu hällde den lilla skitungen ut en hel burk med SAND i mitt ruum, på golvet och i en låda alltså vafan -.- jag orkar inte, har ju fan precis damsugit där inne och så måste jag göra det igeen!! 
Hon ska då alltid ställa till det!

Amalia - Ojj sofie sand!

Jag - vadå sand va?

Amalia - sand på ditt golv

Jag (kommer in i rummet) - NEEEJJ!! vafan Amalia, uut gå ut!

Amalia - Sofie arg? förlåt

Jag - UUUT så jävla onödigt!

Amalia börjar gråta och kollar på mig med sina stora dockögon - Jag skulle ju bara hjälpa sofie, förlåt!

Jag - ååh Amalia <3

Haha, helt ärligt, det går inte att bli arg på den ungen om hon tittar på en med dom ögonen, så sjukt söt! Seriöst det går inte!!!
Älskar dig Amalia.



Kommentarer
Postat av: jjjj

hahha hon e så sööt ;)

2011-03-13 @ 11:26:51
URL: http://jjka.blogg.se/
Postat av: sofie

haha joo det är hoon :P

2011-03-13 @ 11:40:37
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0