fettisdagen

Det var ju egentligen meningen att man skulle äta semla igår men det gjorde inte vi, utan vi köpte idag istället så jag ska trycka i mig en nu, vet inte om jag orkar en hel men kanske en halv då i alla fall :b
Vi har köpt våra semlor på Svenheimers konditori, det har vi gjort varje år, men i år blev dom tydligen nominerade till godaste semlorna i hela Göteborg så då måste dom vara goda!

Är för övrigt jättetrött nu och vill bara sova så kommer antagligen gå och lägga mig när jag käkat semlan, vi får höras imorgon. Hoppas jag kan komma i väg till skolan också, även om det inte är roligt i skolan så tycker jag inte om att missa en massor.


semla från deras konditori

deras logga,
Rekomenderas verkligen att handla på deras, de bakar massor med goda bakverk!!!

Lite extra kul är ju att de som äger det är medlemmar i min fotbollsklubb! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0