Fel igen

Tycker det vart lite mke strul med blogg.se nu senaste. 
Igår kunde jag inte blogga alls, inläggen fungerade inte att ladda upp osv. 

igår var det i alla fall en steekdag, nästan +10 och massor av sol. Samma sak idag, dock blåser det lite mer idag så det är lite kyligare men ändå.
Efter skolan träffade jag Eric, Max, Sebbe, Rasmus, Simon, Oscar och Koffe. Vi var uppe på vallen och spelade fotboll, eller dom spelade :b

Senare åkte jag och tränade, är stolt över mig själv för jag simmade hela passet, bröt inte eller något liknanade fast att jag har vart sjuk och har massor av problem med astman. *duktig chey!

På kvällen gick jag hem till min älskliing Mimmi, sov där också. Sista gången innan hon flyttar, sorgligt!





tomt ? :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0